27 Aralık 2009 Pazar

Oyak Renault Mucizesi

KEPEZ BELEDİYESİ - OYAK RENAULT : 71-72

Ne yalan söylüyeyim Oyak Renault bugün beni çok kötü yanılttı. Hafta içi kaybedilen Efes maçı sonrası Renault için kurduğum cümleler şöyleydi:
"Zaten Yücel Platin'in en beğendiğim yanlarından biridir kaybetse bile maçı kolay kolay bırakmaz takım. Bu sene bazı maçlarda bunu göremedik belki ama her geçen hafta takımın iyiye gittiğini söyleyebiliriz (yada ben böyle umut ediyorum)"
Evet bunu bilmeme rağmen bugün kendilerinden özür diliyorum. Çünkü sahadan.com'da baktığımda (TBF sağolsun bugün hiçbir maçın skorunu takip edemedik) skor 60-38 idi ve koca periyot üç sayı mı attınız diyip oyunculara kızdım kendi içimden. Biraz dizi izleyeyim hiç değilse keyfim yerine gelsin akşamda maçla ilgili bişeyler koyarım diye düşündüm ama Renault feci halde beni yanılttı. Turkbaskete girdiğimde şok oldum diyebilirim, onların kullandığı başlıkta mucize şeklindeydi ve direk başlığı alıp buraya kopyaladım bende.
Ben maçı bıraktığımda üçüncü periyodun son 3 dakikası ve Kepez'in 60-38'lik üstünlüğü vardı. Bu andan sonra Renault periyot bitimine kadar 9-0'lık seri ile 60-47 ile gitmiş kenara. Dördüncü periyotta bu kez bir buçuk dakika içinde 9-0'lık seri gelmiş ve maç bir anda 60-56 olmuş. Kepez dakikalar sonra ilk basketini bulsada Renault fırtınası devam etmiş 64-63 ile konuk Renault öne geçmiş. Tam 26-3'lük bir seri 7 dakikada olup bitmiş. Sacramento bile Chicago'ya bu kadar kısa sürede bunu yapmamıştı. Son bir dakikaya kadar maç başabaş gitmiş ki son dakika içinde olanlarda bir başka mucize sanki. Son dakika içinde Kepez hücum ribaundlarını alarak üç kez üst üste hücum şansı yakalasa da Foster-Buckman-Ersin üçlüsü arka arkaya şutları sokamamış. Renault buna rağmen yine savunma ribaunduu alamamış ve hücum ribaundunu alan Foster'a faul yapılmış. Foster 1/2 atarken son hücumda mola alan Renault Famutimi'nin 4 saniye kala bulduğu basketle maçtan 72-71 galip ayrılmış.
Bu mucizevi galibiyetle Renault ilk deplasman galibiyetini alırken (hükmen kazanılan GS maçı hariç) zor günler geçiren Kepez'i iyice ateşe atmış oldu. Ellerinde kalan Ersin, Stanojeviç, Buckman gibi oyuncularıda kaybederlerse artık lig onlar için formaliteye döner. Nereye kadar böyle muallakta devam edecekler bilmiyorum doğrusu.


3 yorum:

Unknown dedi ki...

reno, yücel platin'in öğrencilerine aşıladığı maçın sonuna kadar savaşan, asla vazgeçmeyen kimliği sayesinde çok önemli bir maç kazandı. famutimi'nin son 4 saniyedeki mucizeyi tamamladı. reno elindeki dar kadro rotasyonuna göre elinden gelenin en iyisini yapıyor.

bu arada iddaa'da da bereketli bi hafta oldu. reno da geriden gelerek kazanınca, verdiğimiz tüm tahminler doğru oldu.

kazanan kupon
http://www.fanatikbasket.net/blog.asp?id=194

silahsız kuvvet dedi ki...

TBL'deki iki takımımızda düşük bütçelerle mücadele etmesine karşın doğru organizasyonlarla birşeyler yapmaya çalışıyor. Yücel Hoca'nın Rose-Famutimi hamlesi çok büyük fayda sağladı.
Tebrikler Çetin, güzel kupon. Ben oynamadım ya tutar kesin :)

Unknown dedi ki...

famutimi o fiyata alınabilecek en iyi oyuncuydu zaten. kanada milli takımında da forma giyen üst düzey bi oyuncu. daha da önemlisi, oyunun iki yönünü de oynayabilen tam bi takım oyuncusu.

bi dahaki sefere beraber de kazanırız inşallah :)